Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2008

περιμένοντας το τηλεφώνημα

Ξεκινάω το μπλόγκ αυτό για λόγους ψυχολογικούς, αν μπορεί να το πεί κανείς έτσι.....Πρίν ένα μήνα ακριβώς μου είπαν πως το όνειρό μου θα γίνει πραγματικότητα....Κι εγώ έκανα τα χαρτιά μου και περιμένω....Ένα μήνα μετά. Μια νέα χώρα, μια νέα ήπειρος με περιμένει, εκεί που ήθελα πάντα να πάω. Δε ξέρω γιατί απλά ήθελα να πάω...και μου είπαν πως τώρα έχω αυτή την ευκαιρία...και περιμένω το τηλεφώνημα, το "οκ". Δε ξέρω βέβαια πότε θα σκάσει αυτό το "οκ". Και αυτό είναι ότι χειρότερο. Μέχρι λοιπόν να τακτοποιηθούν όλα εγώ θα γράφω..Δε ξέρω ακριβώς για τι, θα δείξει. Έχω πολλά να πω, κυρίως προς αυτούς που με αγαπούν---έτσι λένε τουλάχιστον. Θα προσπαθήσω να αποφύγω τις γκρίνιες και τα παράπονα -αν και δε φημίζομαι γι αυτό-και τις ερωτικές εξομολογήσεις..καληνύχτα....

Δεν υπάρχουν σχόλια: