Τρίτη 6 Μαΐου 2008

Το κάψιμο του αιώνα


Κυριακή 4/5/2008. Η απόλυτα καμμένη ημέρα. Δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Όλη τη μέρα άκουγα Sentenced--τρελό κόλλημα-- και έβλεπα video στο youtube. Τις τελευταίες μέρες βασανίζομαι απο τρελές αϋπνίες. Έτσι, το Σάββατο το βράδυ γύρισα αργά και κοιμήθηκα ελάχιστα, καθώς δε μπορούσε να με πάρει ο ύπνος και την επομένη ήμουν σαν βαμπίρ. Δε μπορούσα να γράψω στον υπολογιστή και γενικότερα δεν μπορούσα να κάνω τίποτα. Για αυτό και το' ριξα στη σοκολάτα και στα τσιγάρα---μετά από μεγάλο διάστημα αποχής. Εφόσον προσπάθησα να κοιμηθώ το μεσημέρι και φυσικά δεν το κατάφερα, κατά τις 7 το απόγευμα ήπια μια μπύρα και έτσι μπόρεσα τουλάχιστον να τελειώσω τη μισή δουλειά στον υπολογιστή. Ευτυχώς τη Δευτέρα στη δουλειά ήμουν μια χαρά. Χτές το βράδυ όμως ο ύπνος μου ήταν και πάλι χάλια. Μπορεί να φταίει και ο καιρός. Μπορεί να φταίνε και οι Sentenced! Εγώ πάντως μαι φορά δεν μπορούσα και πάλι δε μπορώ να κοιμηθώ. Απο την άλλη, δεν έχω και κάτι σοβαρό να με απασχολεί ώστε να το αποδώσω εκεί. Τελοσπάντων. Όπως έλεγε και ο θείος μου, ο πολύς ύπνος δεν χρειάζεται, θα πεθάνουμε και θα κοιμόμαστε συνέχεια. Κάτι ήξερε....

Δεν υπάρχουν σχόλια: